reklama

Ponorka

... alebo prečo mi ľudia začínajú po čase extrémne liezť na nervy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Nie som žiadny humanista ani bohvie ako citlivý človek, ale predsa len pár kamarátov mám. Toto leto som sa s nimi stretával takmer každý ďeň (okrem pár útekov na dovolenku). Výsledok: začali mi liezť na nervy.

Doteraz som považoval ponorkovú chorobu len za akýsi výmysel amerických a ruských námorných veliteľov, aby ospravedlnili neúspechy svojich ponoriek. Také veľkééé! Dolahla aj na mňa! Dobehla ma, má ma a ja neviem ako z konopí. Je to UF.

Začal som mať ten zvláštny pocit asi pár týždňov dozadu. Nuda. Slová stoja asi ako rozvoj školstva na Slovensku a pozeráme na seba jak barani, ktorí nemajú, čo žrať. Štve ma to. Chcem s tým niečo robiť, ale nápady sú asi za siedmimi horami a siedmimi dolami, tam kde sa piesok lial a voda sypala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neodsudzujem ich, ale seba. Cítim, že niekde je chyba. Otázkou zostáva, kde? Napadlo ma pár riešení, ale ani jedno ma úplne neukludnilo a nedoprialo mi pocit z úspešne vyriešeného problému. Myslím, myslím a prehrievam mozog ako sa len dá. Nič. Len prázdno ovplyvnené posledným stretnutím, kde som myslel, že zmiznem po 15 minútach.

A tu je pes zakopaný! Niektoré veci chcú čas. Nechať to plynúť a nemiesiť cesto za horúca, aby sme sa zbytočne nepopáli a nezhoreli, pretože priateľstvo je príliš drahé, aby horelo ako fakľa. Po čase si človek uvedomí, čo je cenné a čo nie. Nastúpime na školy, frekvencia stretnutí sa rapídne zníži a v tom okamihu, minimálna ja, pochopím, že mi niečo chýba.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Badis sorry. Ruku ti podám opäť.

Juraj Frindrich

Juraj Frindrich

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent=bytosť komplikovaná a okolím neidentifikovateľná, tak trochu cvok, ale inak OK Zoznam autorových rubrík:  ŠportDejinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu